torsdag 6 september 2012

HÖSTFÄRGER


bilder härifrån ,Mathilda Clahr

När jag såg de här bilderna på Emmas designblogg fastnade jag direkt, i love it. Svart, vitt, grafiskt och härliga murriga höstfärger. Hade gärna haft den här mattan i vårt vardagsrum eller någon annan liknande i samma nyanser, känns som hösten kommer nu, då brukar jag känna för lite mustigare färger, ser faktiskt lite fram emot mörka kvällar med brasan tänd och värmeljus.. Litegrann mysigt med höst blir det allt. Särskilt denna hösten som inte är lik någon annan :) Kram till er!

3 kommentarer:

  1. Ser så hemtrevligt ut. Jag vill göra mitt hem mer hemtrevligt, just nu är det mest en partylya haha.

    SvaraRadera
  2. Nämen, det var som tusan, bebis alltså=) Stort grattis!!! Hur långt har du kvar?

    SvaraRadera
  3. Nyårsafton alltså=) Vilket fint sätt att starta det nya året på!

    SvaraRadera