fredag 29 juni 2012

GILLAGILLA

älskar den här gråa nyansen,granit.. Så snyggt och fina färger på handdukarna. Har själv ljusgrått klinker i badrummet i denna färg, kan verkligen rekommenderas, tycker det är stilrent och det stora plusset.. syns inga dammråttor på det ;)

gillar denna bilden också. Fint djup i bilden. Älskar det halvmåneformade bordet, hoppas jag springer över ett eget snart.. Korgarna under bordet är underbara,ser ut att komma från afroart! Stor förvaringsvägg är drömmen i hallen men vad hände med min egen planering av hallen som skall byggas? För många fönster för en förvaringsvägg.. Men har mkt annan förvaring.. Jaja skomakarens barn ;)

Igår fyllde jag år. Jobbade hela dagen, fixade middag på kvällen till familjen, mysigt men sen va jag helt slut. Efter dagens jobb känner jag mig ändå pigg.. Kan vara för att min fina mor bjuder mig på solresa efter sommarens alla jobbveckor.. Jisses vad skönt det ska bli..

Önskar er en fin helg!

Foton: Sköna hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar