lördag 21 januari 2012

OVISSHET & TACKSAMHET


via tumblr & pinterest

Hej vänner!
Får ursäkta mitt dåliga bloggande med att jag haft fullt upp med att ta examen, och att på nåt sätt försöka landa lite i att utbildningen till inredare med säljkompetens nu är över. Jag är färdig inredare. Har svårt att förstå att det inte blir någon mer skola nu. Lite vemodigt samtidigt som jag tycker det är skönt att ha klarat av det och nu se fram emot något nytt, men ovisst.

Idag har vi varit och handlat kök på det stora varuhuset, det blir mycket att skruva ihop så vi är inte sysslolösa. I fredags var vi och hämtade lite klinker till groventrén. Beställde även kakel och klinker till vårt badrum. Känns roligt nu känns det som att allt rullar på med renoveringen i rasande fart.

Det blir några tänkvärda bilder jag visar idag, kanske att använda till tavelvägg :)

Ha en fin helg,
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar