lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR


via Residence

Vill önska er kära bloggläsare ett gott nytt år med de här bilderna från Residence. När jag ser dem tänker jag på våren och suktar efter att få flytta in i vårt hus vi renoverar. Jag längtar också efter en ljusare inredning,och mer ljus ute.. Hoppas vi alla får ett ljust 2012 med massor av glädje,upplevelser,drömmar som slår in och kärlek! Och styrka att möta svårigheter.

2012 kommer inte bli likt något annat år tror jag, eller jag vet det..I positiv bemärkelse. Iaf för vår del.

Ta hand om er
ha en fin nyårskväll
Evelina

2 kommentarer:

  1. Tack för din fina nyårshälsning hos mig, och Gott Nytt År önskar Lisbeth

    SvaraRadera
  2. hei fine evelina
    finfine bilder ♥ ønsker meg lampene, 3 stk på den ene bilden..
    ønsker deg det fineste 2012 med masse av
    smil, lykke & kjærlighet!
    *moaklem

    SvaraRadera