onsdag 12 oktober 2011

RIVA RIVA RIVA TRALALA

Godmiddag fina ni! Och tack för era kommentarer, det blir mycket roligare att skriva när jag vet vilka ni är som läser!

Igår medan mannen röjde i trädgården gick jag loss med kofoten. Jädrar i mig vad jag rev! Jag rev nästan hela väggen.

Såhär såg den ut innan


Här har jag hunnit med halva. Sen blev jag förbannad och gick ut och tömde en skottkärra med grenar och gräs.. Fick en puss sen var jag glad igen.



Sen gick jag in och rev ner resten.


Och här river snickarn vidare resten av väggen.. Ungefär som om han drog ner en tapet med handen.. Jaja. Jag är ju trots allt inte snickare. Jag är iaf nöjd med att jag rev ner allt själv :)

1 kommentar:

  1. Får du inget jobb som inredare, har du ju bildbevis på att du är en jävel på att riva iallafall!! Imponerad!! kram Mamma

    SvaraRadera