onsdag 26 oktober 2011

JAG HJÄRTA NATUREN



Hej vänner,
nästa helg åker jag och bästa vännen till Malmö,i ska gå på roxette och bo på hotell! Ska bli så himla göttigt! Längtar efter att få gå på stan och besöka exempelvis GRANIT som har så mycket fina grejer.. Och sedan bo på hotell,äta hotellfrukost och bara ta det lugnt.. Nu är det min tur, darling tog ledigt för älgjakten.. Hmm smaken är som baken,men oavsett vad vi väljer att göra är det viktigt att göra andra saker än att bara renovera!

Alla bilder och produkter är från GRANIT, verkar ha förälskat mig i basfärgerna svart, vitt, grått och natur,trä,rostfritt och naturmaterial.. Kanske för att man kommer bo så härligt med fin natur runt omkring sig? Jag har nästan helt glömt bort att det är roligt att leka med färger.. Eller så har jag tröttnat på det och vill ha en mer harmonisk naturlig inredning runtomkring mig?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar