måndag 10 oktober 2011

INSPIRATION TILL VÅRT KÖK








Bilder lånade från Lövsjö Loghouse, styleroom, marbodal.. några kommer jag inte ihåg,gör du?säg till!


Sitter och ritar på vårat kök.. Här är några bilder ur min inspirationsmapp.. Mycket vitt med rostfritt och rustikt trä och timmer.. Har ritat på köket i en vecka, blandat med att vi har rensat ur huset på all bråte, rivit ut köksinredning, rivit vägg och eldat massor.. Gårdagen bestod av att elda elda elda.. Jag och bästa vännen hade en mastodont hög med köksinredning och brasan var igång från kl 8 till sent, sent. Visar bilder på förändringen senare.

Köket skall snart vara färdigplanerat för att vi ska kunna dra vatten och el till där de skall vara.. lite stressigt men såklart väldigt kul! Jag har bestämt mig för vita luckor, bänkskiva och horisontella väggskåp har jag som frågetecken.. Har ni sett något fint?

1 kommentar:

  1. Åh den första bilden trollband mig! Så oehört vackert!
    SV: Riktigt värt det och absolut, blir glad varje gång jag kikar på dem :)

    SvaraRadera