måndag 24 oktober 2011

ÄLSKADE FAMILJ


Hej på er, hoppas ni haft en fin helg?
Det har jag haft! Vi har jobbat i huset, rivit och byggt lite nytt. Igår fick vi middag hos våra fina grannar,väldigt uppskattat att slippa fixa matlådor varje dag.. Efter middagen kom både mamma och mormor och morfar och det var så roligt att visa dem runt.. De var så himla positiva till gården och tror att huset kommer bli fint, och det gör oss glada :) för det tror ju vi med. Sedan kom våra andra nya grannar och hälsade oss välkomna med äppelkaka och fint erbjudande. Vilket välkomnande det har jag aldrig fått innan när jag flyttat någonstans.. Är "bönder" så härliga ? Tydligen :)

Igår såg det iaf ut såhär när jag eldade och älskling var inne och rev.. Så rasandes grannt tycker jag! Ibland får man stanna upp litegrann o bara andas o försöka förstå att detta är vårt.Nähe nu ska jag köra ut till huset o äta med min älskling!

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Hej Eve!

    Ser fint ut, och verkar som du mår alldeles utmärkt. UNderbart! =)
    Tänker på dig
    Kram Lina och Nova

    SvaraRadera