tisdag 11 januari 2011

LONG TIME


bildkälla indiska


Long time no see.
Hej vänner, jag har varit kass på att blogga.
Förklaringen är att jag haft jullov från skolan och vardagen, flyttat och nu har 2 tentor och fjällenresa inbokat! Ni ska få se bilder på nya lägenheten, före och efterbilder! Så skönt att lämna min gamla lägenhet och allt vad mögel,unket och trångt heter. Nu är mitt liv en enda röra av flyttkartonger men snart kommer vi iordning är jag säker på!
Sedan går inredningsutbildningen vidare och jag ska ut på praktik. Ett av företagen jag ska vara på är favoriten indiska. Ska bli roligt!
De ser ut att få in en riktigt härlig vårkollektion med vintage känsla! Me love!

Ta hand om er!

KOMMENTERA

1 kommentar:

  1. Spännande. Ser fram emot bilder. :-)

    Men ingen stress. Ta det lugnt. Lev livet kära du!

    SvaraRadera