torsdag 26 augusti 2010

| LIVET |

är så skört. Denna veckan har varit en prövning. Idag kom smällen. BAM! sovit från 15.30 till 20.30 och planerar snart att sova hela natten igen innan jobbet.
Plötsligt kan livet ändras,det är så jävla skört. Det kan gå så fort. Just när det förändrades för mig var jag lyckligt ovetandes inne i ett fantastiskt flow av målande. Det försvann på en minut. Likadant som du gjorde.
Vi kommer aldrig kunna förstå men nu måste vi försöka acceptera ditt val. Din stol och skrivbord står tomt och det svider varje gång man går förbi och man inte möts av ditt fantastiska leende.

Snälla fina ni som läser det här,ta vara på livet och ta hand om varandra och fråga varandra hur ni mår..
KÄRLEK

2 kommentarer:

  1. Låter som en svår period i ditt liv, försök att koncentrera dig på dig själv och ditt välmående. Det måste man, trots att det är svårt. Måla! Det brukar hjälpa i de mest svårhanterliga situationer.

    ...måla något tillägnat honom, som ett fint minne.

    SvaraRadera
  2. Älskade fina. Det gör ont. Och livet vänder när man minst anar. Sen, sen händer det saker på vägen. Du blir starkare. Lite rädd. Lite skör. Men dag för dag så tar du dig vidare. Tro mig. Jag vet. Men fram till dess. Vila. Sov. Gråt. Och försök att skratta.

    Och skriv av dig. Måla lite. Uttryck dig på alla sätt det går. Förr eller senare måste det ut ur systemet.

    En stor stor kram.

    Ps. Jag finns på mail för ventilation eller input. Jag tror att jag genomgått en liknande sit. DS.

    SvaraRadera