tisdag 8 juni 2010

|SHOPPING MY DAY AWAY|

Idag har jag varit ledig,för jag jobbar helgen denna veckan.. Jag har fått såå mycket gjort! Annars när jag är ledig brukar jag sova jättesuperduperlänge och sedan göra ingenting hela dagen. Men idag har jag kört runt i massa affärer, blev så trött på hur det såg ut här hemma, så handlade förvaringsgrejer (ka-tjing! vuxenpoäng..) och det blev skitbra. Sen handlade jag lite annat jag "behövde". Kvällen avslutades m pizza tillsammans m bror. Och så hann jag med 10 min på mallis också,dvs solade solarium. (Vet att det inte är bra men vill inte vara ill-blek hela sommarn..)

3 kommentarer:

  1. Fina grejer du fått shoppat =)
    SV: Med mig är det som vanligt, börjat med ny medicin, gått ner i vikt och tränar en del, vad har du för dig? går det bra med nya jobbet?
    Kram

    SvaraRadera