torsdag 4 mars 2010

JAG ÄR..


Nygammal tavla.. Tror inte ni sett den iaf.
60x80 cm 1100:-

Lämnar småland och åker till Oslo med kära vänner för att träffa fler kära vänner.
Ska bli kul! Nu har jag skrivit klart en inlämningsuppgift tills på måndag så nu är jag fri som en fågel tills på måndag! Underbart.
Sedan nästa vecka hoppas jag på ett mycket spännande möte..


"Jag är i Oslo med mitt ex,
men det är inget mellan oss,
vi bara lallar runt på Karl Johan
och jag behövde komma loss"

Lasse,min älskade Lasse du har ord på alla känslor


Ha en bra helg alla fina!

Kärlek

3 kommentarer:

  1. =) hoppas du har det underbart =)
    SV: Ja det var ett tag sen vi hördes, jag har haft fullt upp med o jobba med mig själv =) det börjar gå långsamt framåt nu =)
    Hur är allting med dig?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag älskar dina målningar! Min kära sambo har lovat mej ett stafli och bra ljus till våran framtida lägenhet eller radhus. Är han inte för go?:)

    SvaraRadera