söndag 31 januari 2010

en nypa salt...

är bra att ha när man läser min blogg.
Verkar ha blivit lite missförstånd ang mitt val av tatuering! Jag är en väldigt, vääääldigt ironisk liten tjej.

Jag har köpt en liten apelsinpress, hur jobbigt som helst att pressa, but it's worth it..
Imorgon kommer lillebror hit på frukost o då hoppas jag att han pressar ett glas åt mig.
SÅ FRESH!
Sen önskar jag att jag kunde inta den i den solstolen jag sitter i när jag drack denhär i somras i grekland...




Sovgott darlings

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder =) va vadå nu hänger ja inte med längre i skämtet, du ska alltså inte tauera in en fjäril överhuvudtaget? ? ?
    =) hoppas du haft en myyysig söndag!
    Nu ska jag återgå till ghost hunters och sen kommer spökhus =)
    Kraaam från Gbg

    SvaraRadera
  2. Min första utställning var en jurybedömd, när massor av konstnärer skickar in sina verk, tror det var ca 170 konstnärer och över 300 verk som deltog - och jag blev utvald som en av dom 50 som tillslut blev antagna. Stolt som tusan. Då kände jag, att va sjutton - kanske skulle ta och satsa på konsten på riktigt. Sagt och gjort. Blev även utagen året efter till samma utställning, fast då med tre verk. Min första "riktiga" utställning hade jag sommaren 2008, då tillsammans med min mamma och en väninna - vi hyrde en stor lokal på Tjörn och hade över 1000 besökare den veckan, jag sålde tavlor för 8000 - på min första utställning - det kan man verkligen säga var en kick!

    SvaraRadera
  3. Härligt! nypressat bör det va!!!

    SvaraRadera
  4. svar: Jaha okej det låter ju väldigt intressant!:) Synd bara att de utbildningarna man är intresserade av att läsa ska ligga så långt hemmifrån..

    SvaraRadera