fredag 8 januari 2010

Åker till Lunda!


Ser vi inte små,söta och oskyldiga ut?
Det var vi inte. (oskyldiga)

Nu är vi lite mer sofistikerade och framförallt äldre.


Slut på skruttbloggande för den här gången, men ni förstår,han ger mig ren och äkta kärlek, och det behöver vi väl alla?!
Jag åker till Hanna i Lund, va ett år sen eller mer sedan jag va där sist! Ska bli så underbart!
Ikväll ska vi mysa o snickesnacka o på lördag drar hon med mig på nån galen nationsfest eller vad det nu är de där studenterna sysslar med.. Men vadsomhelst kan hända i Lund. Det är väl typ som Ibiza för en smålänning att åka dit. Yes.

2 kommentarer:

  1. Nu har jag lagt upp mitt resultat av den första GI veckan, det har gått bra och jag är mer än nöjd över mig själv. Självklart dokumenterat med bilder och recept.

    SvaraRadera