torsdag 26 november 2009

Ullareds-Morgan är ute och kör


Bild från expressen.se

Idag har jag och Emma o hennes kära mor varit i Ullared! Underbart.
Emma körde,jag var kartläsare och Majvor tog hand om kaffeserveringen.

När vi är 500 meter innan Ullared kör vi förbi deras lager när en bil dundrar ut framför oss.
-JÄVLA KÖTTHUVUD! Skriker emma, gasar upp i baken på honom och morrar litegrann.
Sen utbrister hon:"fan va jag känner igen den bilen, är det inte en sån som Morgan i Ullaredsprogrammet har?"
Vi var ju bara tvungna att faktiskt följa efter denna vita BMWn hela långa vägen upp till personalparkeringen tills vi fick se om det verkligen var han. OCH! Det var HAN! Livs levande! En kändis! Wooho. Underbart.(Han såg rosig ut om kinderna men lite bekymrad)
Vi brister ut i nån slags gapskrattpanik och blir otrooligt glada. (Oklart riktigt varför) Sen kör Emma fel i ren upphetsning in på Ullareds camping.

Sen hittade vi parkering,skaffade varsin vagn i ösregnet,gick in o trängdes med de andra tanterna,bleb påkörda av kundvagnar, köpte oss onödiga saker, jag köpte t ex en ögonfransböjare för 5 spänn som säkert lär va sjukt bra! Not.
MEN! Det är ju såå BILLIGT!

Puss

3 kommentarer:

  1. HAhahahahaha tycker du fångade dagen helt perfekt i ord vännen =) DOCK körde jag ju inte fel, mer en undanmanöver! =)

    <3

    SvaraRadera
  2. Fan va gott med lite ullaredsshopping,
    hitta du något annat skoj än en ögonfransböjare ? =) hehe
    SV: hoppas du får en kanonbra helg du med! =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. SV. det var inte illa du att du lyckades hålla i pengarna, det hade jag inte klarat, elr nja kanske ?! men det hade varit svårt =P
    Får ta och åka ner när ullared hysterin lugnat ner sig lite =)
    Så vad tyckte du om idol ikväll då?
    Godnatt på dig =)

    SvaraRadera