söndag 29 november 2009

Skruttbesök och utgång



Igår åkte mormor o jag för att hälsa på skrutt och hand föräldrar. Det va såå mysigt, men lille skrutt va sjuk, stackarn hade feber. Men vi lekte o busade lite iaf. Bästa leken är att bli jagad av mig och en käpphäst eller att rida käpphäst han och jag och sen skrämma hans mamma. Det är riktigt lajbans!

På kvällen träffade jag Emma,hennes kille och en annan kompis. Vi kollade på Robinson och drack vin. Mycket trevligt. Sen åkte vi ner till stan o gick på deluxe. Det var sådär musik men träffade mycket roliga människor. Idag är jag ehm hm, sådär pigg.
Nu ska jag kolla på Johan Falk,andra filmen! Myselipys.

puss

1 kommentar:

  1. SV: jag håller med dig med att mariette kommer gå långt ändå =)
    Jag har haft en kanonbra helg, städat, julpyntat lite mer, började ju redan förra helgen =) då min syster ville det =) Vi hade precis mamma och pappa på besök också, kollat på vem kan slå filip och fredrik och nu ska vi lira lite wii och sen blir det ghosthunters kl 00.05 =)

    SvaraRadera